13.03.2012

Cetaphil MD

Cetaphil MD moja opinia

Witam,

Dzisiaj chciałabym  podzielić się moją opinią na temat tego produktu.

Co skłoniło mnie, żeby go zakupić?
Przede wszystkim, od dłuższego czasu nie mogłam uporać się z nadmiernym wysuszaniem się mojej skory na czole i nosie. Za każdym razem kiedy nakładałam podkład( dodam, że do skóry suchej) bardzo uwidaczniały się moje suche skórki. Wyglądało to bardzo nieestetycznie. Próbowałam różnych metod. Łykałam Capivit hudrocontrol, używałam różne kremy do cery suchej. Niestety nic nie przynosiło pożądanego efektu. Oglądając filmiki na YT usłyszanym właśnie o Cetaphil MD. Przyznam ,że byłam do niego dość sceptycznie nastawiona, po tylu nieudanych próbach jakie podejmowałam, z różnymi produktami. Z drugiej strony byłam pełna nadziei, że w końcu uporam się ze swoim problemem.
Najpierw przeprowadziłam "dochodzenie" jakie są opinie na temat tego produktu. Oczywiście znalazłam dużo pochlebnych. Zatem przystąpiłam do poszukiwania an allegro, jednak cena wydawała mi się zbyt wygórowana. W dodatku czas oczekiwania na produkt też mi nie odpowiadał za bardzo. Chciałam wypróbować ten balsam od razu.
Następnego dnia wybralam się do jednej z galerii w moim mieście. Wstąpiłam do apteki i zapytałam się o ten produkt( był dostępny) więc od razu go kupiłam. 
Cena 34 zł za 250 ml. Made in Canada
Z racji że był weekend, nigdzie nie musiałam wychodzić, nie malowałam się. Smarowałam twarz balsamem rano i wieczorem. Już po dwóch dniach stosowania tego produktu, moja cera się zmieniła. Stała się bardziej nawilżona, gładka, a przesuszone miejsca zniknęły. Żadne niepożądani przyjaciele na twarz też nie wyskoczyli. Zatem produkt nadaje się do mojego typu skóry. 
Na opakowaniu znjaduje się informacja iż jest on bardzo dobrze tolerowany.
Opakowanie jest poręczne, solidne. Nie trzeba się obawiać, że coś nam się wyleje.
Konsystencja: nie jest ani lejąca ani rzadka( coś pomiędzy) balsam jest bardzo delikatny po rozsmarowaniu go. Same ochy i achy.
Produkt godny polecenie. Spełnia swoją rolę w 100 %. Z pewnością nie jest to moje pierwsze i ostatnie opakowanie tego produktu.

Pozdrawiam,

ShiningStar89

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...