06.03.2012

Dzienny makijaż paletką Sleek Sunset

Witam,
Chcialabym zaprezentować mój makijaż wykonany paletką Sleek ( Sunset)






 1. cień nałożyłam w wewnętrznym kąciku oka
2. cień nałożyłam na środek powieki
3. cień nałożyłam na zewnętrzny kącik oka, przeciągając go po lini załamania powieki.
Należy pamiętać o blendowaniu wszystkich cieni.
4. cień nałożyłam nad linią załamania. Również wszytko blendujemy. ( najlepiej pędzelkiem tzw. kuleczka.
Ja posiadam do tego typu zadań pędzla HAKURO H77
5. cienia użyłam po dolna linią wodną oka. Zwykłym płaskim, małym pędzelkiem. zakupionym a drogerii Natura.
Na górnej powiece  wykonałam oczywiście kreskę( czarnym eyelinerem)
Rzęsy wy tuszowałam maskarą Maybelline the colossal volum’ express waterproof.

Wykonanie takiego makijażu oczu nie jest niczym trudnym.

Pozdrawiam,

ShiningStar89

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...