25.03.2012

makijaż inspirowany hello kitty



Witam,
w dniu dzisiejszym chciałabym zaprezentować makijaż, który wykonałam na konkurs zorganizowany przez jedną z sióstr Glam -Laurę. Obie są świetnymi dziewczynami, z miłą chęcią oglądam ich filmiki.
http://www.youtube.com/user/RockGlamPrincess (Laura)
http://www.youtube.com/user/LitlleStar1987 (Marzenka)
https://www.facebook.com/SiostryGlam
serdecznie zachęcam do odwiedzenia powyższych linków, w celu bliższego poznania dziewczyn. Na prawdę warto. Uwielbiam je oglądać, gdyż po pierwsze dziewczyny emanują mega pozytywną energią no i zawsze mają ciekawe pomysły na przedstawieni produktów porad itp.
Wracając do tematu konkurs dotyczył makijażu inspirowanego hello kitty. Nagroda była bardzo przeze mnie pożądana ( BEAUTYBLENDER), niestety nie udało się wygrać.  Konkurencja była ogromna i dziewczyny, które wygrały, zasłużyły na to w 100%- mimo całego szumu wokół nagrodzonych. Każdy ma inny gust, a tu dziewczyny miały prawo same zdecydować kto najbardziej im przypadł do gustu.
Mój makijaż był tylko inspirowany kolorami, które kojarzą się z hello kitty, ponieważ nie jestem fanką tego typu "rzeczy". Postanowiłam wykonać w taki sposób makijaż i nie bawiłam się w żadne wizerunki hello kitty na twarzy. Moja interpretacja  wyglądała w sposób jaki widzicie na zdjęciu.

Kosmetyki jakich użyłam:
plus biały cień z cobo 101 cocnut
Na zdjęciach mam różowe usta, ponieważ najpierw nałożyłam białą kredkę, następnie różowy cień(którego niestety także nie ma na zdjęciu) był to sypki pigment zakupiony już jakiś czas temu na allegro.
W następnym poście postaram się zaprezentować te pigmenty.

Pozdrawiam,

ShinigStar89


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...