28.03.2012

makijaż w ciepłych kolorach

Witam,

dzisiaj chciałabym zaprezentować w takich ciepłych barwach. Piękna pogoda zmobilizowała mnie, żeby stworzyć makijaż w takich  kolorach. W tym czasie powinnam się edukować no aleee....
Grzywka wygląda jak wygląda, ponieważ jestem na etapie zapuszczania jej (o ile wytrzymam) :)

Listę kosmetyków jakie użyłam przedstawię  w kolejności jakiej ich użyłam za pomocą zdjęć. Głównie co do makijażu oczu, bo reszta się nie zmieniła. Odsyłam do poprzednich makijaży.

Makijaż oczu:
1. Rozpoczęłam od nałożenia na całą powiekę białą kredkę. (najlepsza jest z NYX) ale jeszcze nie jestem jej posiadaczką.
2. w kąciku wewnętrznym nałożyłam żółty cień









3. na środek powieki pomarańczowy cień z paletki Sleek ( cień oznaczony gwiazdką dotyczy przedłużenia fioletowej lini na powiece dolnej, w miejscu czarnych kropeczek)









Cienie dokładamy i blendujemy, żeby rozetrzeć granice między nimi( czynności powtarzamy do otrzymania pożądanego efektu)

4.w kąciku zewnętrznym nakładamy fioletowy cień i blendujemy go wyciągając ku górze i na środek powieki powieki









5.pod łukiem brwiowym i pod oczami nakładamy niewielka ilość cienia białego









6.Czarne kreski i kropeczki wykonałam eyelinerem









Makijaż oczu skończony

Jeśli chodzi o twarz kosmetyki są podane pod poprzednimi makijażami.

Usta  - nałożyłam fioletowy cień, następnie bezbarwny błyszczyk.

Jeszcze kilka zdjęć reprezentujących mój makijaż :










Pozdrawiam,

ShiningStar89

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...