07.03.2012

makijaż wieczorowy

Witam,

dzisiaj chciałabym zaprezentować makijaż wieczorowy. Wykonałam go na mojej koleżance (obie lubimy moje eksperymenty makijażowe ). Taki makijaż nadaje się na wiele okazji. Wszytko zależy od indywidualnych upodobań. Do wykonania makijażu użyłam następujących kosmetyków.

1. Czarna kredka ( obojętnie jaka, byle dobra. Każdy ma swoją ulubioną, ja aktualnie poszukuję takiej, z której byłabym mega zadowolona)- ta szybko znika z dolnej linii wodnej.
Kredką robimy grubszą kreskę od końca kącika zewnętrznego ku brwiom (najlepiej zgodną z końcem brwi) mniej więcej na długość linii załamania.






2. Skośnym pędzelkiem rozcieramy naszą kredkę w stronę kącika wewnętrznego ( na ok. 1/3 powieki)
Mój pędzelek to Hakuro H85










3. Ten zloty cień nakładamy na powiekę począwszy od kącika zewnętrznego na 2/3 powieki.












4. Na czarna rozblendowaną kredkę nakładamy czarny cień ( moj pochodzi z paletki Sleek) i ładnie blendujemy czarny cień ze złotym. Dokładamy cienie i blendujemy do momentu uzyskania pożądanego efektu.

5. W kąciku zewnętrznym nakładamy zaznaczony na zdjęciu cień ( opisany nad linią załamania) blendujemy go i wyciągamy w stronę kącika wewnętrznego

Brwi zostały uzupełnione przy pomocy wyżej wskazanego na zdjęciu cienia oraz pędzelka skośnego. 

6. Eyelinerem( kolor czarny) robimy kreskę na górnej powiece.

7. Czarną kredkę nakładamy na dolną linię wodną

8. Tuszujemy rzęsy

Makijaż oczu gotowy  :)

Pozdrawiam,

ShiningStar89

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...