17.04.2012

essence lakier do paznokci

Witam,







Tematem dzisiejszego postu jest lakier firmy essence w odcieniu fioletu. Lakier jak widać na załączonej fotce jest matowy i w modnym pastelowym kolorze.
Nr : 27 no more drama
Producent zapewnia nas, że jest szybkoschnący lakier.
Pędzelek: płaski, precyzyjny.


Na paznokciach nałożoną mam bazę w formie odżywki do paznokcie, o której pisałam w poprzednim poście. Lakier kolorowy nałożyłam w dwóch warstwach. Jak widać, nie ma żadnych prześwitów, lakier spełnił swoje zadanie, jednak 1 warstwa nie przyniosłaby pożądanych efektów. W sumie miałam nałożone 3 warstwy, dlatego  z tym szybko schnięciem bym nie przesadzała :P
Lakier się nie ciągnie, ładnie sie rozprowadza, dzięki dobrej konsystencji ale również pędzelek jest fajny płaski taki jak lubię, w przeciwieństwie do misssporty, gdzie jest mega wieli pędzel i ciężko go ogarnąć.

Koszt :
cena regularna 5,99 zł
ja kupiłam go po cenie promocyjnej za 3,99 zł  

Na moich paznokciach utrzymuje sie on do 4 dni spokojnie, jak nie próbuję sama coś tam grzebać:)

Osobiście jestem zachwycona tym kolorkiem

Pozdrawiam,
ShiningStar89

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...