10.04.2012

Eveline 8w1

Witam,

w dzisiejszym poście przedstawię moją opinię na temat bardzo powszechnej odżywki do paznokci firmy Eveline 8w1

 

Odżywka jest w takim pudełku. Zakupiłam ją w Drogerii ROSSMANN w promocji za ok. 10 zł

















działanie oraz stosowanie odżywki
















Moja opinia:

Zacznę od tego, że moje paznokcie były w opłakanym stanie. Przyznam, że czasem aż mi było wstyd pokazywać ręce. Kobieta powinna zawsze mieć piękne i zadbane ręce i paznokcie. Moje wyglądały jakby przeszły wojnę, albo  jakbym pracowała w kamieniołomach. Strasznie się rozdwajały, a ja im jeszcze pomagałam skubiąc je. Postanowiłam, że trzeba coś z tym zrobić.
Najpierw zakupiłam odżywkę do paznokci Nail tek F. III- ona niestety u mnie nie zdziałała cudów, wręcz przeciwnie, jeszcze bardziej paznokcie mi się rozdwajały. Oddalam ją babci- jej służyła ( prawdopodobnie kopiłam zły rodzaj odżywki),
Dodam że łykalam witaminę a +e itd.( też nie widziałam poprawy)
Podczas poszukiwać w internecie natknęłam się na dużo pozytywnych opinii na temat odżywki 8w1. Pomyślałam, że za 10 zł warto spróbować, no i zakupiłam ją. Używałam ok 3 tygodnie zgodnie z instrukcjami. przez 3-4 dni nakładałam kolejna warstwę, zmywałam i powtarzałam czynność od nowa. Z niecierpliwością czekałam na efekty ( o dziwo były) paznokcie urosły i się nie rozdwajają są twarde, ładne no cud miód i orzeszkiii...:D Obecnie nadal stosuje odżywkę przed nałożeniem jakiegoś koloru na paznokcie, żeby nie malować paznokci bezpośredni na płytkę. Jeśli nie zachodzi konieczność ich pomalowania to czasami robię sobie taką 3 dniową kurację i od nowa jakiś kolorek nakładam na paznokcie.
 Jestem bardzo zadowolona z obecnego efektu. Osobiście serdecznie zachęcam  do wypróbowania tej odżywki, koszt  jest niewielki a efekty zniewalające. Odżywka jest bardzo wydajną mam ją ok 2 miesięcy a zużyłam 3/4 pojemności.

O i jeszcze jedno zmieniłam pilniczek na papierowy. i paznokcie piłuję zawsze w jedną stronę ( nigdy nie prawo lewo) bo to też podobno źle wpływa na płytkę 

Teraz czas na efekt. 


Tadammmmmm....:D

prawa rączka












lewa rączka












Pozdrawiam,

ShiningStar89

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...