19.04.2012

makijaż z odcieniem fioletu

Witam,


Makijaż ten jest inspirowany Maxineczką.
https://www.facebook.com/Maxineczka
serdecznie zapraszam na jej kanał. 

 Oglądałam dzisiaj jej filmik i pomyślałam że to świetny pomysł połączyć takie kolorki w jedną całość i oto efekt mojej pracy. Mój aparat, szału nie robi i zdjęcia nie oddają rzeczywistości w 100 % Makijaż jest bardziej nasycony barwami niż na fotkach. 
Kosmetyki jakich użyłam:
1. Baza Elf - Golden
2. biały cień na całą powiekę
3. Jasny brąz mat- Sleek Oh so special
4.


fiolet w kąciku zewnętrznym roztarty ku górze
oraz ciemny granatowy również w zewnętrznym kąciku poniżej fioletowego  
5. czarny cień - lekka kreska na górnej linii rzęs
6. tusz Rimmel Extra Super Lash 101
7. Ciemny fioletowy cień Sleek Bad Girl dolna linia rzęs
8. Linia wodna fioletowa kredka essence 2w 1( raczej nie spełnia swojej roli;/)

Pozdrawiam,
ShiningStar89

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...