28.04.2012

marble nails- wodne paznokcie

Witam,

dzisiaj chciałabym się podzielić swoim nowym odkryciem jakim są wodne paznokcie. Z  tym tematem zetknęłam przez przypadek, szukając inspiracji w celu pomalowania paznokci.  Chciałam spróbować czegoś innego, nietypowego. Na Yt, pod jakimś filmikiem przeczytałam o wodnych paznokciach. Wiele się nie zastanawiałam i wpisałam w google. marble nails. Wyskoczyła mega ogromna ilość filmików jak zrobić paznokcie tą metodą.
Oto co uzyskałam:

Dosyć kontrowersyjne wzorki, jak i zauważalne od razu.

Co jest potrzebne do wykonania :

kubeczek z wodą
lakiery do paznokci
wykałaczka (lub coś na podobnego)
taśma klejąca (do oklejenia palców powyżej paznokcia i wokół) 
baza 
lakier bezbarwny

Jak wykonać:

nakładamy bazę na paznokcie
1. do kubeczka z wodą dajemy krople lakiery w wybranych przez siebie kolorach. ( na przemian)
2. gdy na powierzchni wody powstanie okrąg z naszych kropelek lakieru wykałaczką robimy wzorek
3.następnie zamaczamy paznokieć w wodzie, nadmiar lakieru zbieramy wykałaczką
4. po chwili malujemy lakierem bezbarwnym, nasz wzorek na paznokciu.

Plusy:
oryginalność
łatwe do wykonania, nie trzeba mieć nadzwyczajnych zdolności
Szybko zasychają, nie ma odgnieceń np, w nocy od kołdry( jeśli się uważa i lakier dobrze wyschnie- proces ten nie trwa godzinami ok 30 minut)
 
Minusy:
dość pracochłonne
nie można robić na powietrzu, gdyż lakiery za szybko zastygają, i nie da się zrobić wzorków wykałaczką
duże zużycie lakierów


Rozbieżność w kolorach i wzorach w moim wypadku wynika z doboru różnych lakierów i różnie robionych wzorków. Jako że to była moja próba musiałam trochę pokombinować.

Jeśli opis wydaje się niezrozumiały, lub ktoś woli widzieć jak wykonać daną czynność odsyłam do filmików na YT. Jest ich od groma. Dla każdego coś dobrego.

Pozdrawiam,

ShiningStar89

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...