02.04.2012

sypkie pigmenty

Witam,

W dniu dzisiejszym chciałabym zaprezentować sypkie pigmenty zakupione na allegro:

http://allegro.pl/wysylka-gratis-cienie-pigmenty-sypkie-kasetka-i2198712613.html

Nie jestem pewna czy kupowałam właśnie od tego użytkownika, ponieważ zakupiłam je już jakiś czas temu.

W posiadaniu mam następujące kolory tych cieni:































Cienie te są sypkie i strasznie napigmentowane. Mają śliczne kolory, nadają się do wielu makijaży. Nakładałam je na bazę jako czarna i biała kredka. Niestety nie wszyscy lubią cienie takie perłowe. Ich wadą jest to że się osypują, ale można to przeżyć. Ja osobiście jestem z nich zadowolona i zastanawiam się nad kupnem innych kolorów, gdyż można nimi wyczarować świetne makijaże. Trochę ciężko się jej wydostaje z tego opakowania,jedynie cienkim płaskim pędzelkiem do nakładania cieni, grubsza kulka już nie wejdzie albo się osypie poza opakowaniem, co bywa irytujące. Stanieją inne rozwiązania, zawsze cienie można przesypać w specjalne plastikowe pudełeczka.

Pozdrawiam,
ShiningStar89


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...