13.05.2012

zakupy majowe cz.1 essence,veet, rossmann

Witam,


miesiąc maj sprzyjał małym zakupom w drogeriach ROSSMANN i NATURA. Przedstawię każdy produkt- natomiast szczegółowe opisy i moje zdanie na ich temat ukażą się z czasem, aż będę wstanie stwierdzić, czy dany produkt spełnia moje oczekiwania, czy warto było wydać pieniądze czy może jednak nie. 

1. stempelki do paznokci essence

 
Używałam ich raz i jestem nimi rozczarowana. Dam im jeszcze szansę może nie mam wprawy. Póki co jestem na NIE. Nie odbijają się wzorki na paznokciach. Dodatkowo trzeba jeszcze zakupić lakier specjalny do stempelków. Do wybory są 3 kolory czarny biały i srebrny.
KOSZT:  ok 18 zł razem z lakierem  w drogerii Natura
2. Żel pod prysznic po opalaniu 2 w 1
Mleczko do opalania SPF30
Żelu jeszcze nie miałam okazji używać.
Mleczko ma dość wysoki filtr, jest przeznaczone dla osób o wrażliwej skórze na słońce i nieopalonej.
Filtr 30 jest odpowiedni dla mojej skóry. 
Pogoda w weekend majowy dopisywała, ja z natury jestem blada i opalam się zawsze na czerwono. Mleczko jak najbardziej pomogło mi w uniknięciu skutków ubocznych opalania.
Cena jest atrakcyjna, więc nie widzę potrzeby przepłacania
 
KOSZT: ok 15 zł

3. plastry veet

Niestety nie spełniły moich oczekiwań. Zużyłam dwa plastry, a wyrwałam tylko mały kawałek włosów na nogach. Jedno miejsce trzeba było poprawić nowym plastrem, żeby osiągnąć efekt.
Jeśli chodzi o ból, to przyznam że da się wytrzymać. Gdyby jeszcze rezultaty były adekwatne do oczekiwań. 
Niestety ja więcej nie skorzystam z tej metody, gdyż nie byłam zadowolona z tego zakupu
KOSZT: ok 12 zł  w drogerii Rossmann


Jutro druga część zakupów.

Pozdrawiam,

ShiningStar89

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...