16.06.2012

440 Rimmel lakier do paznokci

Witam,


LAKIER DO PAZNOKCI

RIMMEL 440 SUN DOWNER

8 ml

cena 7,99 

Kolor:
Lakier jest w przepięknym odcieniu koloru pomarańczowego (mocny pomarańcz)
na zdjęciu być może wpada on w czerwień .

Pędzelek:
jego grubość określiłabym jako średnia. 
Nie za duży nie za mały. Jak dla mnie idealny do rozprowadzania lakieru po płytce paznokcia.
wystarczy nanieść lakier na środek paznokcia, a pędzelek rozprowadzi go praktycznie po całości płytki.

Konsystencja:
Lakier nie ciągnie się, łatwo rozprowadza. Jedna warstwa daje już bardzo ładne krycie. Z przyzwyczajenia nałożyłam dwie aby wzmocnić intensywność koloru.

Schnięcie:
Lakier powinien wysychać w ciągu 60 s. Z zegarkiem w ręku nie sprawdzałam czy lakier spełnia ten opis.
Niemniej jednak bardzo miło byłam zaskoczona jak po 5 minutach przejechałam palcem a tam żadnych smug, odgnieceń linii papilarnych. Dodam że wcześniej miałam położone już dwie warstwy odżywki do paznokci Eveline.

Lakier przeszedł test (w ok 2 h po pomalowaniu) jazdy rowerem, gry w siatkę, sprzątanie i mimo że minął dopiero jeden dzień to po takich narażeniach go na jakiekolwiek uszkodzenia trzyma się świetnie. Jak długo ten efekt zostanie utrzymany nie wiem, ale na pewno dam znać.

Nie żałuję zakupu,- przeciwnie -cieszę się, że jeszcze kopiłam lakier z tej serii w kolorze niebieskim.


Pozdrawiam,

ShiningStar89

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...