14.06.2012

zakupy rimmel hipp eveline itd...

Witam,

dzisiejszy post będzie poświęcony zakupom ostatniego tygodnia.
Zatem bez zbędnego wstępu przechodzę do meritum:

I. Nivelazione - zasypka do stóp

Zasypka ma bardzo charakterystyczny ostry, ziołowy zapach. Dzięki czemu spełnia swoje funkcje.
Myślę, że jest świetna alternatywa na upały ( które mam nadzieję, że nadejdą). Stosowałam ją dopiero ok. 4 razy więc nie mogę się wypowiedzieć zbyt szczegółowo na jej temat.
Podczas jej aplikacji na stopy trzeba uważać bo osypuje się trochę. 

Koszt ok. 7 zl Rossmann

II. Oliwka  HiPP
z ekologicznym olejkiem migdałowym BIO
bez substancji konserwujących bez olejków eterycznych
Jest to moje drugie opakowanie tej oliwki.
Jestem z niej bardzo zadowolona, ponieważ nie jest ona tłusta w przeciwieństwie do innych oliwek, które po nałożeniu na skórę pozostawiają na długi czas oleistą powłokę. Co w konsekwencji zetknięcia z ubraniem doprowadza do powstania plam. 
 Ta oliwka szybko się wchłania i nawilża skórę.
Ja mam strasznie suchą skórę i jestem bardzo niesystematyczna w nawilżaniu jej. Często dodaje ja bezpośrednio do kąpieli. Jest to metoda zastępcza do nawilżania skóry po kąpieli, ponieważ na skórze pozostaje powłoka oliwki.
Zapach oliwki jest bardzo przyjemny.
Również używam ją do metody OCM

Koszt 9.99 Biedronka (PROMOCJA)

III. Eveline 8 w 1



osobna recjezja odżywki :
http://shiningstar89.blogspot.com/2012/04/eveline-8w1.html

Jest to moje również 2 opakowanie tej odżywki. Jestem z niej bardzo zadowolona.
Stan moich paznokci za sprawą jej używania mogę śmiało określić jako osiągnięcie "życia" do którego dążyłam latami.
12.06 br. odżywaka ta w Rossmanie była w promocji.Wykpiłam wszystkie sztuki jakie były w sklepie (7 szt) nie dla siebie (dla rodziny i znajomych) - widać coś musi być w tej odżywce, skoro jest na nią taki szał. Wiem, że dużo osób ją stosuje i cieszy się  ona dobrą opinią.

Koszt 6,24 (PROMOCJA) cena regularna ok 10 zł Rossmann


IV Nivea invisible for black&white





Jej zapach jest BOSKI. Mogłabym ją wąchać cały dzień.
Jest przeźroczysta.
bez alkoholu. 
Jej główna zaletę stanowi brak żółtych plam na białych ubraniach  a na czarnych białych plam. 
Ile razy się wkurzałam jak inne antyperspiranty zostawiały białe ślady na moich ubraniach. 
Jak widać można się pozbyć tego problemu.

Niestety nie wiem jaki jest jej koszt.

V Lakier do wlosów Wella 

objętość dla cienkich włosów.
Jest to dość nowy zakup. Lakierów raczej nie używam, wystarczająco niszczę włosy prostownicą. Chociaż czasami by się przydał a tu zonk bo w domu nie ma.
Jak z tą objętością to nie mam pojęcia. Może ktoś z Was wie??

Cena : ok 10 zł Kaufland

VI Woda micelarna BOURJOIS


Nie używam jej do demakijażu twarzy i oczu tylko przemywam twarz rano i wieczorem, ponieważ woda z kranu jest dla mojej twarzy czymś strasznym. Piecze mnie, skóra jest ściągnięta, totalna masakra. Toniki też nie są odpowiednie dla mojego typu skory. Więc wielkie nadzieje pokładam w tym produkcie. 

Cena ok. 13 zł rossmann.

VII Lakiery RIMMEL 

440 SUN DOWNER
840 BLUE EYED GIRL


kwestia aplikacji, długość ich utrzymanie na paznokciach, schnięcie, krycie nie jest mi jeszcze znane, ale na pewno pojawi się taki post.

cena 7.99 (PROMOCJA) Rossmann

Może któraś z Was również jest w posiadaniu tych produktów? Zapraszam do podzielenia się swoimi przemyśleniami w komentarzach.


Pozdrawiam,
ShiningStar89

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...