25.09.2012

malowanie paznokci metodą gąbkowa

Witam,

po raz kolejny udało mi się zapuścić moje paznokcie, na odpowiednią długość. Poprzednio fenomenem była odzywka eveline 8 w 1, która miała wpłynąć na jakość i długość moich paznokci. W chwili obecnej paznokcie zapuściłam bez stosowania jakichkolwiek wspomagaczy i również się udało, więc nie wiem w czym tkwi sekret.

Co potrzebujemy do pomalowania paznokci metodą  "gąbkową ":

1. wybrane lakiery
2. kartka
3 gąbka

paznokcie malujemy lakierem w kolorze, który będzie kolorem podkładowym.


następnie na gąbkę nabieramy lakier w innym kolorze i przyciskamy go "metodą stemplowania".


ta samą czynność powtórzyłam z lakierem w kolorze żółtym

na koniec użyłam odżywki do paznokci



gotowe :P

Jest dość szybka i łatwa metoda na palowanie paznokci, w porównaniu z " wodnymi paznokciami". Efekty może nie są tak spektakularne ale oszczędność czasu stanowczo przemawia na plus tej metody.

A wy co sądzicie o takim malowaniu paznokci?

Pozdrawiam,

ShiningStar89



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...