03.09.2012

p2 pomadki

Witam, 

znowu długo nic nie dodawałam, niemniej jednak wakacje i upały nie wpływały na mnie zbyt mobilizująco. Poza tym mały brak czasu również składa się na tak długa przerwę.

W kolejnym poście zaprezentuję kolejne pomadki jakie zakupiłam w drogerii dm z firmy p2.


Pomadki te są jednym słowem świetne. 

Przede wszystkim  na plus:
- zachwyca ich kremowa konsystencja
- nie wysuszają ust
- są niesamowicie napigmentowane, tym samym zwiększa ich wydajność
- opakowanie mi przypadło do gustu ( nie jest jakieś badziewiarskie :D- kwestia gustu)
na minus:
- ograniczona dostępność ( niemiecka drogeria dm) 

Niestety nie mam możliwości zaprezentowania wszystkich kolorów pomadek, gdyż, dwie od lewej są moje a dwie od prawej dałam w prezencie.

Jeżeli macie możliwość zakupienia tych pomadek to serdecznie je polecam, koszt niewielki a efekty rewelacyjne.

Pozdrawiam,

ShiningStar89

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...