11.10.2012

essence eyebrow designer 02 brown recencja

Witam,

dzisiaj na szybko przychodzę z recenzją kredki do brwi z firmy essence.

Koszt ok 7 zł
Dostępność : Drogeria NATURA

Przeznaczeniem kredki jest  stworzenie efektu zagęszczenie brwi. Jest to moja pierwsza kredka tego typu i odczucia póki co są pozytywne.

Jest dostępna z tego co się zorientowałam w trzech kolorach:
czarny
brązowy
jasny brąz

Ja jestem posiadaczka koloru brąz, i jestem z niej zadowolona. Nie jest ona idealna z kolorem moich brwi, ale jakbym użyła koloru czarnego to wyglądałabym jak diabeł.

Nie nakładam kredki bezpośrednio na brwi. Najpierw wklepuje w nie małą ilość korektora, żeby ją utrwalić i nie martwić się ze moje brwi w ciągu dnia gdzieś się rozpłyną.

Dodatkowo po nałożeniu kredki rozcieram ją tym "grzebyczkiem" żeby nie wyglądało to tak sztucznie.
Następnie używam jeszcze od czasu do czasu ( jeśli np robię bardziej wyjściowy makijaż) paletki essence do brwi, żeby były one dosyć wyraźne.

Czytałam opinie innych dziewczyn, że średnio są z niej zadowolone bo kredka nie jest trwała itp. myślę że sposób jej aplikacji ma duże znaczenie czy utrzyma się ona przez resztę dnia.

Ja serdecznie polecam Wam ten sposób. A więcej na ten temat znajdziecie na yt grzee o brwiach

Koszt nie jest zbyt duży, a można osiągnąć porządny efekt.

Moim zdaniem kredka ta zasługuję na ocenę 4 ( w sakli od 1-6)


pozdrawiam,

ShiningStar89

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...