03.10.2012

eyelinery, a kreska opinia porównawcza

Witam,

większość z nas nie wyobraża sobie makijażu bez czarnej kreski na górnej powiece. Możliwości jej wykonania są przeróżne ( gróba , cieńka, jaskółka itp.)przykładowe TUTAJ

Na rynku kosmetycznym mamy kilka produktow, ktore umożliwiają nam stworzenie takiej kreski. Ja kilka z nich przedstawię Wam w moim dzisiejszym poście. Postaram się podać plusy i minusy każdego z produktów i wybrać najlepszy oczywiście moim zdaniem.



1.


Eyeliner w pisaku:

plusy

Trwały ( aż ciężko mi go zmyć- co może tez być jego minusem)
Nie rozmazuje się
Precyzyjna kreska
Wydajny

minusy

Mnie mój uczula ( strasznie mi wysuszył powiekę, aż skóra mi schodziła. Nie wiem co jest tego powodem, może mój już jest stary)
Kolor nie jest zbyt intensywny ( kilka warstw nadaje czarny kolor)

Podsumowując jestem do niego negatywnie nastawiona, może mam jakiś felerny egzemplarz.

2.

Eyeliner pudrowy:

plusy

Świetnie nadaje się do przydymienia oka
Dosyć trwały
wydajny

minuy

Strasznie się osypuje, co stanowi ogromny problem


Gdyby nie fakt ogromnego osypywania to przy wykonaniu niektórych makijaży sprawdza się on bardzo dobrze, więc jestem na TAK.

3.


Czarna kredka

plusy:

Wydajna
Intensywny kolor
Łatwo maleje się nią kreskę
Rozmazuje się kiedy jest taka potrzeba, kiedy nie chcemy takiego efektu, można na nią nałożyć czarny cień
Spełnia kilka funkcji: jako baza pod cienie, pomalowanie dolnej linii wodnej, kreska na górnej powiece

minusy:

Przy złym użyciu rozmazuje się i odbija na powiece

Nie trzeba kupować dodatkowego produktu, a  możemy stworzyć ładną, precyzyjną kreskę. Niskie koszty, a efekt równie zadowalający.

4.


Eyeliner w żelu

plusy

Trwały
Intensywny kolor
Nie rozmazuje się
Przy użyciu pędzelka daje możliwość stworzenia bardzo precyzyjnej kreski
Można go użyć na linie wodna zamiast czarnej kredki
Wydajny
Cena dosyć przystępna ( w zależności od firmy)

minusy

Czasami odbija się na powiece ( więc można nałożyć jeszcze czarny cień )

Dla mnie jest on zwycięzcą w porównaniu z innymi produktami. Gdyż daje on najlepszy efekt przy tworzeniu kreski, a dodatkowo na dolnej linii wodnej zastępuje kredkę czarną. Nie wiem jak Wy ale mi jeszcze nie udało się znaleźć trwałej kredki która by otrzymywała się bardzo długo na linii wodnej,wiec eyeliner w żelu jest doskonałą alternatywą

A Waszym zdaniem co jest najlepsze do robienia kresek??

Pozdrawiam,

ShiningStar89


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...