04.01.2013

makijaż na studniówkę

Witam,
przede wszystkim życzę wszystkim wszystkiego dobrego w nowym 2013r. Z założenia, media bombardują nas negatywnymi prognozami na obecny rok, ale trzeba wierzyć w to, że tak nie będzie :)

Styczeń jest miesiącem studniówek, dlatego zaprezentują moją propozycję makijażu na tą okazję. Wykonałam ten makijaż na zabawę sylwestrową:


Kosmetyki jakich użyłam :

Oczy:

1. baza pod cienie
06 ROCK CHIC
ESSENCE STA ALL DAY

2. siwy cień na calą ruchomą powiekę
SLEEK Glory

3. brązowy cień  w miejscu załamania powieki i roztarty pędzelkiem 
HAKURO H77

4. czarny cień w zewnetrznym kąciku i na dolnej linii rzęś
 INGLOT 65

5. biały cień w wewnętrznym kąciku
KOBO

6. czarnym eyelinerem kreska na górnej powiece

7.Na dolnej linii wodnej czarny KAJAL
VERRI 1

8. czarny tusz do rzęs 
MAybelline VOLUM EXPRESS

9. brwi  essence eyebrow

Twarz:

1. korektor TUTAJ

2. Podkład Maybelline SUPER STAY 24H NUDE 21

3.puder brązujący miss sporty ( niestety nie wiem jaki dokladnie, gdyż był mamy)

4. rozświetlacz ESSENCE SUN C<UB 01 SUMMER GLOW

Usta:

1.pomadka p2 klik

Niestety lepszych zdjęć nie posiadam do zaprezentowania makijażu, gdyż nie miałam w planie opublikować go na blogu. Poza tym aktualnie jestem bez aparatu i z regularnością wpisów też może być różnie.

Pozdrawiam,

ShinigStar89



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...