03.02.2013

makijaż dzienny

Witam,

dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować lekki makijaż dzienny. W zasadzie opiera się ona na kolorach użytych do makijażu uniwersalnego tylko w nieco innej propozycji. Makijaż jaki dzisiaj Wam pokażę, co ciekawe zrobiłam jako pierwszy, kilka dni temu ale z racji, że spodobało mi się takie połączenie kolorów wykonałam makijaż pt " uniwersalny".

zdjęcie w sztucznym oświetleniu

Kosmetyki jakich użyłam:
2. korektor  maybelline pod oczy i w kącika wewnętrznych
3.cienie paletka sleek sunset 
na całą powiekę : rząd 2 cień 2 od prawej
kącik zewnętrzny: rząd 2 cień 1 od lewej  ( wyciągamy do góry tworząc skrzydełko)
kreska przy lini rzęs cieniem sleek bad girl rząd 2 cień 2 od prawej
wszystkie cienie łączymy ze sobą pędzelkiem do rozcierania
4.rzęsy tusz maybelline the colossal volum express
5. brwi essence paletka do brwi ( cień karmelowy)
6. twarz wykonturowałam  catrice Multi Colour Blush ( 4 kolory - 2 ciemniejsze jako bronzer 2 jaśniejsze jako róż)
7. usta p2  nr 020

światło dzienne

Pozdrawiam,

ShiningStar89




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...