03.02.2013

makijaż uniwersalny

Witam,
 jest postęp stworzyłam nową notkę po długim czasie. Wcześniej nie miałam takiej możliwości, ze względu na chwilowy brak aparatu oraz musiałam zmierzyć się z obroną pracy licencjackiej. Tym samym kolejny etap w życiu za mną. Teraz kiedy mój umysł już nie jest zajęty obroną mogą powrócić do przyjemności. 
Ostatnio ciężko o dobre oświetlenie, dzisiaj do południa trochę słoneczko wyszło, dlatego wykorzystałam ta sytuacje i wykonałam nowy makijaż. Może komuś przypadnie do gustu. 

Prezentuje się on  tak:


Kosmetyki jakich użyła:
1. podkład 

2. korektor 
 maybelline pod oczy i w kącika wewnętrznych
3. baza pod cienie elf
4. cienie paletka sleek sunset 
na całą powiekę : rząd 2 cień 2 od prawej
na środek powieki : rząd 2 cień 3 od lewej
kącik zewnętrzny: rząd 2 cień 1 od lewej  ( wyciągamy do góry tworząc skrzydełko)
kącik zewnętrzny przyciemniamy cieniem sleek bad girl 
rząd 2 cień 2 od prawej
wszystkie cienie łączymy ze sobą pędzelkiem do rozcierania



4.rzęsy tusz maybelline the colossal volum express
5. brwi essence
6. twarz wykonturowałam  catrice Multi Colour Blush ( 4 kolory - 2 ciemniejsze jako bronzer 2 jaśniejsze jako róż)
7. usta p2  nr 020



Pozdrawiam,

ShiningStar89


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...