05.02.2013

makijaż walentynkowy

Witam,


niedługo Walentynki, a w internecie można znaleźć ogrom propozycji makijażu walentynkowego. Postanowiłam, tez coś przygotować w tej tematyce. Jak wiadomo makijaż ten będzie również nadał się na inne okazje. Postaram się przygotować kilka różnych pomysłów. Niemniej jednak zacznę od czegoś "lajtowego". Dla osób, które nie lubią makijaży ostrych myślę, że taka propozycja będzie jak najbardziej trafna.

światło naturalne
Kosmetyki jakich użyłam:
2. korektor  maybelline pod oczy i w kącika wewnętrznych
3.cienie paletka sleek oh so special plus biały cień z paletki acid
na całą powiekę : biały cień z paletki acid
na 3/4 powieki:  z paletki oh so special  rząd 1 cień  3 od lewej z góry
za kącikiem wewnętrznym między cieniem białym a różowym nałożyłam (oss) rząd 2 cień 1
kącik zewnętrzny (oss) rząd 2 cień 3 od prawej wyciagamy do góry i rozcieramy  w stonę kącika wewnętrznego.
4.rzęsy tusz L'ambre ( dostałam go za darmo  przy zamówieniu odżywki Jantar)
5. brwirwi essence
6. twarz wykonturowałam  catrice Multi Colour Blush ( 4 kolory - 2 ciemniejsze jako bronzer 2 jaśniejsze jako róż)
7. usta p2  nr 010

zdjęcie z lampą


światło naturalne


zdjęcie z lampą



Pozdrawiam 

ShiningStar89

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...