13.05.2013

Moja organizacja kolorówki

Hej Wszystkim,
z racji żenie mam żadnych fajnych makijaży do zaprezentowania, ani recenzji kosmetyków postanowiłam pokazać jak na dzień dzisiejszy wygląda uporządkowana moja kolorówki. Nie jest to za bardzo pokaźna ilość kosmetyków, ale mi wystarcza na chwilę obecną. Wiadomo chciałabym mieć więcej kosmetyków, ale zawsze są inne priorytety (jak np. teraz remont pokoju itd.), poza tym trzeba zachować zdrowy rozsądek- wszystkich kosmetyków nie jestem w stanie zużyć więc nie ma co przesadzać z ich ilością, jeśli zużywam je tylko na sobie.

Wszystkie kosmetyki przechowują w wiklinowym koszyku, który zakupiłam kilka lat temu w jusk'u.
Oto jak wygląda jego zawartość:



1. Paletki Sleek
-OH SO SPECIAL
-BAD GIRL
-SUNSET
-ORIGINAL
-ACID
-GLORY
2.Pudry
-maybelline (dream terra sun) 01
3. pomadki
-p2
-miss sporty 054
-manhatan (soft mat 56K)
-kajal
- l' biotica ( regeneracja rzęs)
4.cienie w pudełeczkach, słoiczkach itp.
-kobo
-p2
-essence
-miss sporty
-my secret
5.  żel pod oczy i do powiek ( będzie recenzja)
-floslek
6. podklady
-maybelline 21 nude ;01 ivory
7.puder teransparentny
essence
8. wazelina ( uzywam do ochrony ust)
ziaja
9. Pozostałe
tusze do rzęs -maybelline
korektory- maybelline
 kredki miss sporty, manhatan
 paletka do brwi- essence
 eyeliner- essence
rozświetlacz- essence
 paletka cieni- oriflame

Jak widać kosmetyki jakich używam to nic nadzwyczajnego (tzw sieciówki). Ale w zupełności mi wystarczają. Myślę  że taka forma ich przechowywania jest jak najbardziej fajna, prosta w utrzymaniu, no i praktyczna. W trakcie tworzenia posta oświeciło mnie, że w zasadzie jak będę używała paletek ze Sleeka nie będę wiedziała jaką chcę wyjąć, więc ustawiłam je pionowo żebym od razy widziała ich nazwy. Wiadomo taki stan, nie będzie trwał wiecznie i po jakimś czasie znowu będzie trzeba odnowić porządkowanie, ale to jak ze wszystkim.

Co myślicie o takiej organizacji mojej kolorówki? 

Pozdrawiam,

ShiningStar89




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...