27.05.2013

rossmann -40% moje zakupy

Hej, 
jak większość już z Was wie, w drogeriach Rossmann ponownie pojawiła się akcja promocyjna 40 % na wszystkie kosmetyki do makijażu i pielęgnacji twarzy. Promocja trwa od 24-29 maja lub wyczerpania zapasów. Uważam, że takie akcje promocyjne to świetna sprawa, żeby kupić to co się nam już kończy lub coś co chciałybyśmy wypróbować i możemy to kupić za znacznie mniejszą kwotę. 

Ja tym razem dokonałam zakupy następujących produktów:


1. podkład rimmel wake me up 23,99 zł
2. tusz do rzęs max factor  2000 Calorie 17,99 zł
3. gel eyeliner maybelline 20,39 zł
4. błyszczyk miss sporty 6,59 zł
5. lakier do zdobienia wibo 4,29 zł

Razem zapłaciłam 73,25 zł

Zaoszczędziłam 29,30

Wszystkie produkty jakie zakupiłam, będę uzywala pierwszy raz i na pewno podzielę się z Wami moją opinią na ich temat.

A Wy skorzystałyście z tej promocji??

pozdrawiam,

ShiningStar89

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...