11.06.2013

GEL EYELINER MAYBELLINE

Hej,

od dłuższego czasu poszukiwałam dobrego eyelinera. Większość moich makijaży opiera się właśnie na czarnej kresce na górnej powiece przy linii rzęs. Jest to świetna alternatywa, w razie braku jakiegokolwiek pomysłu na makijaż, a musimy gdzieś wyjść. Moja metoda na sytuacje, gdy muszę szybko wyjść to podkład, czarna kreska, tusz na rzęsach błyszczyk lub pomadka i lecę. Miałam już kilka eyelinerów i żaden nie spełniał moich oczekiwań. Większość z nich strasznie odbijała mi się na powiece. Wyglądało to strasznie - musiałam palcami w ciągu dni wycierać tą odbitą czarną kreskę. Zawsze chciałam zainwestować w droższy eyeliner, no i w końcu na 40% wyprzedaży  kupiłam :




opakowanie:
mały, piękny i mocny słoiczek szklany z metalową nakrętką
+ pędzelek do aplikacji

moja opinia:
- trwały (kolor nie schodzi - piękna czerń)
-  bardzo wydajny 
- łatwy w aplikacji (pędzelek jest świetny co bardzo mnie zdziwiło) myślałam że okaże się bublem, a tu niespodzianka -przynajmniej dla mnie
- nie odbija się ( chyba że podczas złej aplikacji np podkład w połączeniu z upałem i eyeliner )
- ładnie się zmywa
- nie podrażnia
- konsystencja kremowo- żelowa
- cena ok 33 zł w Rossmanie  po zniżce ok 22 zł.

Może nie jest to mała cena za malutki słoiczek, ale eyelinera nie kupuje się co miesiąc,a a przede wszystkim jest wart swojej ceny. Tanie odpowiedniki tego produktu nie spełniają moich oczekiwań. Z pewnością kupię go ponownie, ale nie prędko bo jest baardzo wydajny- już to zauważyłam.






Lubicie go??

Pozdrawiam,

ShiningStar89







LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...