10.06.2013

PAZNOKCIE W KROPECZKI

Hej,

dzisiaj nowa notka , ponownie o paznokciach:) Niestety nie mam możliwości robienia makijaży, więc póki co będą recenzje i paznokcie. Później nadrobię zaległości w makijażach.


co potrzebujemy do wykonania takich kropeczek:




- wybrane lakiery
- kawałek kartki papieru
- gumka do mazania
- gwoździk

Paznokcie malujemy na jakiś kolor, który będzie stanowił tło dla naszych kropeczek ( ja akurat pominęłam ten krok i na odzywkę 8w1 nakładałam kolorowe kropeczki.
Gdy nasze abstrakcyjne dzieło wyschnie malujemy paznokcie lakierem bezbarwnym.

W miarę szybka metoda na "inne" paznokcie. 
Świetnie by wyglądały białe paznokcie , z neonowymi kolorami:)

pomysł ten zaczerpnęłam z bloga <-

Co sądzicie o takich wzorkach na paznokciach?



Pozdrawiam,

ShiningStar89



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...