03.06.2013

VITAPIL

Hej Wszystkim,

W dniu dzisiejszym przychodzę z moją opinią na temat tabletek Vitapil


Zacznę od tego skąd usłyszałam o tych tabletkach.
Pierwszą osobą była Gośka, której lekarz dermatolog polecił te tabletki, na wzmocnienie włosów. I fakt jest taki, że ma pełno odstających włosków (tzw.baby hair). Pozytywnie o Vitapilu wypowiadała się także mama mojego Pawła. Wspominała, że tabletki te zaprzestały proces kruszenia się włosów. Trzecia osobą była moja koleżanka, która odwiedziła mnie i miała piękne długie i mocna paznokcie. Zapytałam się co robi, że ma tak ładne paznokcie, a ona na to że bierze Vitapil. No więc postanowiłam, że i ja zaopatrzę się w te tabletki.





Jak widać tabletki mają bardzo bogaty skład.
Istnieją dwie możliwości zakupu tabletek w ilości 30 i 60 tabletek.
Ja mam te większe opakowanie w cenie 35 zł bez groszy.
Niemniej jednak najlepiej kupić w najtańszej aptece w swoim mieście, bo różnica jest nawet 6-7 zł.
Tabletki biorę regularnie (jak na mnie), rano po śniadaniu 1 tabl.ok. 1,5 miesiąca.
Czytałam że na czczo powodują mdłości u niektórych.
Co zauważyłam.
Włosy faktycznie nie wypadają podczas mycia.
Moja paznokcie, które były w tragicznym stanie na prawdę zrobiły się ładne, mocne i w końcu długie.
Drugim czynnikiem jaki ma wpływ na wzrost moich paznokci jest słońce.Wiem dziwne, ale tak jest że latem mam ładne zadbane paznokcie,a zimą tragediaaa.... Zdjęcie paznokci pokaże w kolejnym poście  z moim ulubionym lakierem do paznokci. Rozdwajające się końcówki. No nie można od tabletek wymagać cudów. Wiadomo, że skoro włosy prostuję i suszę (nie zawsze, staram się ograniczać) to nie ma szans, żeby tabletki zapobiegły negatywnym efektom takich " zabiegów fryzjerskich". 
Ogólnie jestem bardzo zadowolona z Vitapilu. Spełnia on moje oczekiwania, chociażby ze względu na piękne paznokcie, a i wyrastające włosy na pewno będą w lepszej kondycji. Na pewno kupię jeszcze jedno opakowanie i wtedy zrobię sobie przerwę. 
Osoby, które  mają problem z połykaniem dużych tabletek to może być dla nich problem.

no jak widać na zdjęciu :)

Jeśli nie oczekujecie cudów, a zmagacie się z problemami opisanymi w moim poście to z pewnością mogę Wam polecić te tabletki.

Co Wy sądzicie o Vitapilu??

Pozdrawiam,

ShiningStar89











LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...