17.11.2013

andrzejki, sylwester, 100-dniówka - strój

Witam,

dzisiaj notka trochę nietypowa, jak na mój blog, bo pokaże Wam strój wieczorowy. Co więcej udowodnię, że nie trzeba wydać fortuny na kreację i dodatki, żeby dobrze wyglądać. Pokaże Wam zdjęcia sukienki, dodatki, i jak wszytko razem się prezentuję. Podam Wam przybliżone ceny, ponieważ nie będę pamiętała wszystkich dokładnie co do gr.

1. sukienka  ( zdjęcia z lampą lewe bez lampy prawe zdj.)






Materiał, z którego jest sukienka to tafta. Ale największą radością zakupu tej sukienki była jej cena. Teraz UWAGAAAA!!!  6,50 zł. Zakupiona w lumpeksie - była nowa jeszcze z metką. Co do zasady nie był to mój rozmiar, ale za tą cenę zaryzykowałam. Podczas zakupu i tak miałam w planach iść z nią do krawcowej, żeby dopasować ją dla mnie. Oryginalny rozmiar to chyba 16 UK, także sporo materiału było nadto.
Koszt przerobienia sukienki to 15 zł. Była już prana- normalnie w pralce, jak widać nic się z nią nie stało :)
Jedyny jej minus to taki, że nie miała ramiączek i gdyby nie fakt że w na ok 2 h przed ślubem mama Panny Młodej przyszywała mi ramiączka do sukienki.

To czy sukienka fajna czy nie, to kwestia gustu mi się bardzo podoba, zwłaszcza że jest koloru fioletowego.

2. obuwie:

                                         

                                         

Zakupione w CCC za  ok 50 zł ( wyprzedaż sezonowa) W cenie regularnej były za 99 zł. Jak widać obcas ma kilkanaście cm. Buty wykonane z zamszu, więc na pewno szybko je zniszczę. Jednak za tą cenę warto było je kupić, choćby na jeden sezon. Mimo wysokich obcasów buty były bardzo wygodne. Na weselu wytrzymałam w nich do ok 22:00. Oczywiście porządnie eksploatując, podczas tańców

3. dodatki:

                                        

Zukupione w h&m (ok 20 szt.) cena 19,90

                                                   
Zakupione CCC ok. 25 zł

Zakupiony w CCC ok. 35 zł

Wiadomo, że wszystkie z tych dodatków wykorzystam na jeszcze nie jedną okazję.

4. Torebka
                                      



Prezent od koleżanki na urodziny. Więc nie znam ceny.

Do sukienki miałam jeszcze beżową marynarkę.





P.S. zdjęcia będą od teraz w lepszej jakości. Dlaczego i jakim aparatem? Na pewno pojawi się notka na ten temat :)

Pozdrawiam,

ShiningStar89




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...