07.11.2013

Loreal True Match - podkład N7

Hej,

Dzisiaj recenzja drugiego podkładu, jaki zakupiłam w ostatnim czasie. Podkład mnie z pewnością nie urzekł ale o tym za chwilę. Oto on:


Opakowanie:
Szklane 
Plastikowa nasadka, gorsza niż Rimmel
Pojemność:
30 ml
Aplikacja:
pompka - działa bez zarzutów
SPF 17

Moja opinia:
Podkład ma  wodnistą konsystencję, co bardzo mi się nie podoba.
Krycie również mnie nie powaliło.

Jeśli chodzi o kolor, czy stapia się z cerą, to nie mogę się wypowiedzieć, bo wybrałam dla siebie tak nieodpowiedni kolor, szkoda słów. 




Jak widać popłynęłam z tym kolorem na szerokie wody. Nie pozostaje mi nic innego jak mieszać go z poprzednikiem. 

Bardzo dobrze się rozprowadza, niemniej jednak nie spełnia moich oczekiwań i jak dla mnie pieniądze wydane trochę na marne.

Na pewno nie kupię go ponownie. Na chwile obecną mieszam dwa podkłady ze sobą :)

Może ktoś ma inną opinię?? Jest bardziej zadowolony z niego niż ja?

Pozdrawiam,

ShiningStar89






LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...