06.11.2013

Makijaż ślubny - Małgosia

Hej,

Pamiętacie Małgosię?? Otóż we wrześniu Małgosia wychodziła za mąż. Już od dawna wiedziałam, że mam robić makijaż ślubny Pannie Młodej. Miałyśmy sporo czasu na przygotowanie, a docelowo chyba 2 makijaże próbne zrobiłyśmy. Małgosia miała swoją wizję makijażu - z akcentem fioletu. Przyznam szczerze, że bardzo się bałam jak wyjdzie. Wiadomo ślub to ważny dzień dla każdej z płci pięknej ( no płci męskiej też- ale dla nich makijaż nie jest ważny). Gosia stwierdziła, że wersja ostateczna makijażu najbardziej się jej podoba. Ufff... całe szczęście.


Być może nie każdy by się zdecydował na odważny fiolet, ale Pannie Młodej jak najbardziej pasował taki makijaż, który był tylko dodatkiem do całej reszty pięknego wyglądu.


Zdj nie są mojego autorstwa - jak zapewne widać.
Spokojnie pytałam o zgodę, czy mogę je umieścić na blogu :)

W ramach podziękowania, za zaufanie i powierzenie mi takiej funkcji, składam jeszcze raz gratulacje i życzę szczęścia na nowej drodze życia:)

Makijaż  oczu wykonany:
 paletkami Sleek
Pomadka p2
bronzer p2
eyeliner maybelline
tusz maxfactor
brwi essence



Pozdrawiam,
ShiningStar89

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...