09.12.2013

Mój aktualny sprzęt - CANON 600D

Hej!

Dziś chciałabym zaprezentować swój nowy sprzęt fotograficzny, na którym już pracuję. Jest to lustrzanka cyfrowa CANON 600D. Poza znakomitą jakością zdjęć nagrywa również filmy w jakości FullHD. Z zakupu jestem bardzo zadowolona, mogę śmiało polecić ten aparat każdemu półprofesjonaliście. Wraz z aparatem zakupiłam kartę pamięci firmy SanDisk o pojemności 16GB (z możliwością zapisu filmów w jakości FullHD), a także pojemną, wodoszczelną torbę marki Arkas.  Do aparatu dokupiłam statyw SLIK F730 - bardzo stabilny i wysoki, umożliwiający robienie zdjęć i nagrywanie pod każdym kątem. Do zestawu sukcesywnie będę nabywała kolejne akcesoria. Ważnym elementem wyposażenia jest drugi akumulator. Dodatkowo planuję zakupić zestaw oświetlenia studyjnego, lampę pierścieniową do fotografii makro i oczywiście w późniejszym czasie nowy obiektyw. Aktualnie korzystam z obiektywu CANON EF-S 18-55mm i uważam, że jak na początek jest bardzo dobry.

Aparat CANON zakupiłam w sieci sklepów RTVeuroAGD w cenie 1849zł (wykupiłam również dodatkowe ubezpieczenie)

Torbę marki ARKAS (wodoszczelną, z przegródkami z opcją dostosowania ich położenia) w cenie 139,99zł

Kartę pamięci firmy SanDisk 16GB w cenie 79,99zł

Statyw zakupiłam w sieci sklepów z akcesoriami fotograficznymi FOTOJOKER w cenie 199zł

Oto jak prezentuje się aparat:



Zachęcam wszystkich, którzy myślą poważnie o fotografii, a także o profesjonalnym kręceniu filmów
w najwyższej jakości.


Pozdrawiam,

ShiningStar89

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...