24.01.2014

Hakuro H50

Cześć Wszystkim,

Jak już wiecie z poprzedniego posta ostatnio zaopatrzyłam się w kilka nowości. W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam pędzel do podkładu HAKURO H50. Jak do tej pory miałam tylko den pędzel do podkładu z ebelin. Oczywiście kiedyś myślałam, a po co wydawać pieniądze na pędzle do podkładu kiedy do tej pory zawsze to robiłam palcami i było dobrze. No i tak było dopóki aż zetknęłam się z techniką nakładania podkładu pędzlem (ebelin - źródło dm). Trudno to opisać, ale było widać tą różnicę po nałożeniu podkładu pędzlem. Dlatego postanowiłam zakupić bardzo polecany pędzel z firmy HAKURO H50.


Pędzel dotarł do mnie z osłoną jak widać na fot.

Długość rączki 14 cm
Długość włosia 2,5 cm
Średnica włosia pędzla 3,5 cm

Pędzel wykonany jest z włosia syntetycznego. Jest ono bardzo gęste i miękkie ułożone w metalowej skuwce. Przeznaczony jest do użytku produktów, płynnych, kremowych oraz mineralnych.


Miałam już możliwość zetknięcia się z firmą Hakuro i wiem, że są to trwałe pędzle. Podczas mycia nie gubią włosów. Jak będzie w tym przypadku, dam znać po dłuższym okresie użytkowania. Na chwilę obecną przedstawię Wam ogólne informacje na temat tego zakupu.




Mimo wszytko, mam względem niego duże oczekiwania:)

Dajcie znać czy tez go macie:)

Pozdrawiam,

ShiningStar89






LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...