25.01.2014

HAKURO H78, HAKURO H70, ELF - DO UST

Hej Wszystkim,

Zapraszam na III część (i nie ostatnią), zakupów ze trony www.cocolita.pl. Postanowiłam połączyć zakup trzech następnych pędzli w jeden post. W przeciwnym razie byłby już przesyt postów o takiej samej tematyce. Po temacie już wiadomo jakie pędzle kupiłam. Podobnie jak w poprzednim poście podam ogólne informacje, natomiast jak się sprawują będę mogła stwierdzić dopiero za jakiś czas.

HAKURO H78 ( tzw. kulkowy)

Pędzel przychodzi w foliowym opakowaniu


Pędzel wykonany z włosia naturalnego ułożonego w okrągłej skuwce. Służy do nierozcierania cieni, jak i aplikację cieni w załamaniu czy też od zewnętrznej strony oka. Sprawdzi się również w precyzyjnym cieniowaniu i łączeniu cieni a także w celu uzyskania efektu 'smoky eye'. Jest to mój drugi pędzel kulko mam także HAURO H 77 i sprawdza się bardzo dobrze. 

Długość rączki 16,5 cm
Długość włosia 1,1 cm
Średnica włosia pędzla 6 mm

cena 16,90 zł





HAKURO H70 (tzw. języczkowy)



Pędzel wykonany z włosia naturalnego ułożonego w płaskiej skuwce. Służy do aplikacji cieni na całej powiece oraz w rozświetlaniu wewnętrznego kącika oka. Sprawdzi się do nakładania zarówno cieni prasowanych, jak i sypkich.

Długość rączki 16,5 cm
Długość włosia 1 cm
Średnica włosia pędzla 1,1 cm

cena 14,90 zł




ELF- do ust



Pędzel wykonany jest z włosia naturalnego. jak widać w spiczastym kształcie.Włosie umieszczone z metalowej skuwce. Służy on do aplikacji wszelkiego rodzaju pomadek i błyszczyków Od razu widać że nie jest to jakość pędzla typu HAKURO. Może pozytywnie mnie zaskoczy, kto wie :)

Długość rączki 13,5 cm
Długość włosia 0,9 cm

cena 9,90 zł (Wiem, że przepłaciłam bo na stronie jest za 5,90 zł)


Jeśli już jesteście posiadaczkami tych pędzli dajcie znać czy u Was się sprawdziły.

Pozdrawiam,

ShiningStar89








LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...