06.01.2014

Makijaż wieczorowy z czarnym akcentem

Hej Wszystkim.

Zapraszam ponownie na prezentację kolejnego makijażu wieczorowego. Tym razem jest to makijaż w odcieniach perłowych z czarnym akcentem. Przedstawiony makijaż miałam podczas zabawy sylwestrowej. Pomysł na makijaż powstał w bardzo krótkim czasie tzn. ok 20 minut przed wyjściem z domu. Generalnie nie miałam żadnego pomysłu, poza czerwienią na ustach. Efekt końcowy nie tylko mi przypadł do gustu.

Oto jak prezentuje się makijaż:





Kosmetyki jakich użyłam:

Twarz:
  • podkład RIMMEL
  • puder transparentny ESSENCE
  • bronzer P2
Oczy:
Usta:
Niedługo pojawi się filmik  na YT, jak wykonałam przedstawiony makijaż.







Aby uzyskać mocniejszy efekt, można pomalować dolną linię rzęs czarną kredką.

Pozdrawiam,

ShiningStar89







LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...