12.01.2014

Prezenty urodzinowe cz.I - Douglas

Hej Wszystkim,

W piątek skończyłam już kolejne "18" lat. Z tej okazji otrzymałam wiele świetnych prezentów. Większość mojego święta spędziłam w pracy, gdzie spotkała mnie bardzo miła niespodzianka. Po pierwsze pamięć współpracowników, a po drugie - czego się nie spodziewałam, dostałam piękny prezent z drogerii Douglas. Moje najbliższe koleżanki wiedzą, o mojej blogowej pasji - dlatego prezent był jak najbardziej trafiony.




Co było w środku:

1.  Laura Vandini - silk body touch  krem do ciała - 200 ml

Wygładzający krem do ciała z ekstraktem z białej herbaty stanowi dla skóry prawdziwą ucztę. Bogata formuła zawierająca witaminę E i wysokowartościowy ekstrakt z białej herbaty czyni skórę zadbaną i jedwabiście gładką. Idealny do pielęgnacji skóry suchej. Uwodzicielski pudrowy zapach daje poczucie luksusu i elegancji.

2. Laura Vandini - silk body touch piling do ciała - 200 ml

Ekskluzywny kremowy peeling o niezwykle delikatnej konsystencji i zmysłowym zapachu z ekstraktem z wiosennych pączków białej herbaty idealnie czyści pory skóry usuwając wysuszony i spierzchnięty naskórek. Znakomicie wygładza skórę. Rozkosz dla ciała i zmysłów!

3. Boutique żel pod prysznic - nectarine & pear 500 ml

oraz próbki które widzicie na ostatnim zdjęciu. 

Na pewno więcej na temat tych kosmetyków do pielęgnacji ciała dowiecie się po ich zużyciu.

Dodatkowo świetnym prezentem było zdjęcie od moich "psiapsiółek" - z jednej ze wspólnych imprez :)


Pozdrawiam,

ShiningStar89

P.S. Dziękuję :*





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...