20.01.2014

SLEEK AU NATUREL - RECENZJA

Hej Wszystkim,

Czas na zaprezentowanie i pierwsze wrażenie z paletki SLEEK -AU NATUREL


Jest już to moja 7 paletka z firmy Sleek, jak do tej pory żadna z nich mnie nie zawiodła. Ta gama odcieni sprawia, że jest to paletka z serii "must have". Zrobię nią na pewno dzienny makijaż, a także i wieczorowy.

Może zacznę od kolorów:


Pierwsze sześć górnych cieni jak widać są w stonowanej tonacji, zaś sześć dolnych cieni już są w ciemnej tonacji. 

Paletka składa się z ośmiu cieni matowych  oraz 4 perłowych. W końcu jakieś cienie matowe w mojej dotychczasowej kolekcji. 



Jak do tej pory udało mi się zauważyć, że trzy pierwsze cienie będą wymagały nałożenia większej ilości na powiekę, gdyż ich pigmentacja jest średnia. Reszta powinna być ok. Już niedługo stworzę jakiś makijaż i bardziej szczegółowo odniosę się do pigmentacji i ewentualnego osypywania się cieni.

Jak zawsze do paletki załączony jest aplikator. Ja jakoś nigdy ich nie używam - wolę pędzle.

Oczywiście i w tej paletce nie zabrakło lusterka. Paletka jest solidnie wykonana, a jedyny minus - szybko widać na niej brud ( czyli odciski palców itp.)

Cena ok. 38 zł  

Zakupiona ze strony www.kosmetykomania.pl

Ze swojej strony na pewno mogę polecić zakupy paletek Sleek.

Pozdrawiam,

ShiningStar89








LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...