24.02.2014

Gadżet blogowy

Hej wszystkim,

W tym miesiącu obchodziłam z moim TŻ kolejną rocznicę- już 5 :) i z tej okazji mój Partner jak zwykle przygotował dla mnie niespodziankę. Ja niestety poszłam na łatwiznę i zabrałam go na zakupy, żeby sobie coś wybrał. Powracając do mojej niespodzianki, jak zawsze było to coś oryginalnego i związanego z moim hobby jakim jest prowadzenie bloga. Dostałam kubek, a nawet razy dwa z logiem mojego bloga. Moja radość z tak oryginalnego prezentu była ogromna. Co prawda, jeszcze nie miałam okazji z niego pić, zwyczajnie nie chcę żeby uległ zniszczeniu. W końcu napiję się z niego pysznej herbatki.




Wszystkim życzę takiego TŻ oraz takiego wsparcia z jego strony w Waszym hobby:)

Pozdrawiam,
ShiningStar89







LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...