09.02.2014

makijaż na imprezę

Hej Wszystkim,

Dzisiaj przychodzę z propozycją makijażu na imprezę, w odcieniu kobaltowym. Sama nie szłam na imprezę ale uznałam, że taka propozycja może którejś z Was przypaść do gustu. Makijaż jest inspirowany propozycją zagranicznej blogerki, a ja starałam się go odtworzyć.


Oto mój makijaż krok po kroku:


1. biały cień KOBO
2. szary cień paletka SLEEK GLORY
3 niebieski cień paletka ORIFLAMe
4.szary (ciemniejszy) paletka SLEEK ACID
5. granatowy cień SLEEK GLORY
6. czarny cień SLEEK
7. czarny kajal
8. czarny eyeliner MAYBELLINE
9. brwi brązowa kredka/paletka  ESSENCE

Cienie nakładałam stopniowo (tzn. rozcierałam/dokładałam) do uzyskania pożądanego efektu.




Makijaż idealny dla dziewczyn o brązowej tęczówce oka.

Pozdrawiam,

ShiningStar89







LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...