02.02.2014

Makijaż walentynkowy 2014

Hej Wszystkim!

Walentynki już tuż tuż, dlatego dziś prezentuję Wam już kolejną moją propozycję makijażu z okazji tego święta. Bez względu na to, czy ktoś lubi Walentynki czy też nie może skorzystać z takiej propozycji makijażu. W zeszłym roku również wykonałam taki makijaż - odsyłam was TU
W tym roku makijaż wykonałam w nieco żywszych barwach.


Do tego makijażu idealnie sprawdziła się paletka ze Sleeka Vintage Romance

Kosmetyki jakich użyłam:



oczy:
1. baza- korektor Maybelline
2. cienie ze Sleeka (fot. + au naturel)
3. tusz Maybelline
4. fioletowa kredka p2 - dolna linia rzęs
5. brwi kreska Essence

twarz:
6. podkład Maybelline
7. bronzer p2
8. róż Sleek

usta:
9. kreska p2
10. kremowa pomadka Maybelline
12. błyszczyk bezbarwny p2




Większość z kosmetyków znajdziecie w moich poprzednich postach.

Wkrótce nowe propozycje makijaży

Dajcie znać co sądzicie o takim makijażu :)

Pozdrawiam,

ShiningStar89











LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...