15.02.2014

Pielęgnacja włosów - Loreal Elseve seria FIBRALOGY

Hej wszystkim,

Tematem dzisiejszego posta będzie temat, który chyba się nie pojawił jeszcze na moim blogu, czyli pielęgnacja włosów. Ja jakoś specjalnie nie dbam o włosy, chociaż powinnam. Od lat  moje włosy przechodzą niezłe katorgi, które im funduję. Co oczywiście odbiło się na ich wyglądzie i gęstości. Moje włosy suszę prostuję od wielu lat. Dodam, że moje pierwsze prostowanie odbywało się metodą na żelazko.... tak wiem, pomyślicie co za idiotka (teraz też tak myślę). Dodatkowo raz w roku miałam włosy   w kolorze blond i za jakiś czas brąz i tak na okrągło.



 W zeszłym roku za namową mamy obcięłam włosy w lipcu 2013

we wrześniu poprawka KLIK. to był mój ostatni raz kiedy włosy potraktowałam farbą rozjaśniającą. Od tego czasu, tylko raz farbowałam włosy, na wesele Małgosi KLIK.

Włosy mi odrosły, do długości sprzed ich obcinana, niemniej jednak ich kondycja nie jest najlepsza, a objętością też nie grzeszą. Dlatego chcę coś zmienić w ich pielęgnacji, oprócz maseczek, wcierek itd... przydadzą się jakieś fajne kosmetyki do codziennej pielęgnacji.

Zainwestowałam w serię z Loreal Elseve

1. szampon 400ml
2. odżywka 200ml
3.aktywator gęstości 30ml





Kosmetyki mają za zadanie zwiększyć objętość włosów, cudów się nie spodziewam ale po pierwszym użyciu mogę wspomnieć że jestem zadowolona. Włosy nie są obciążone i ładnie błyszczą. Niemniej jednak z ostateczną opinią powstrzymam się jeszcze trochę :) Nie ukrywam, że kolorystyka opakowania zadziałała na mnie podczas zakupu. Oby było to połączone z jakością produktów

Produkty zakupiłam w Naturze na promocji - za całość zapłaciłam niecałe 40 zł.

Dajcie znać, czy używacie i jakie są wasze opinie na temat serii FIBRALOGY.

Pozdrawiam,

ShiningStar89







LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...