12.02.2014

próbny makijaż ślubny - Natalia

Hej Wszystkim,

Tak jak obiecałam dzisiaj post z próbnym makijażem ślubnym dla Natalii. Ma ona już swoją wizję makijażu ślubnego, przede wszystkim ma on być w ciemnych odcieniach, ponieważ w takich Natalia czuje się najlepiej. Jest to pierwsze nasze podejście, ale nie ostatnie. Kolejne również zaprezentuje na blogu. Natalia ma ciemną oprawę oczu i ciemne włosy, więc przydymione oko w ciemnym odcieniu dobrze się prezentuje.


Kosmetyki jakich użyłam (odsyłam do poprzednich postów makijażowych, nic się nie zmieniło w tej kwestii)
Jeżeli chodzi o oczy, to używałam paletki au naturel, w wewnętrznym kąciku rozświetlacz z paletki p2.





Dodam, że Natalia jest siostra Gosi, którą również malowałam w dniu ślubu ----> KLIK

Z pewnością Natalia będzie piękną Panną Młodą :)

Dajcie znać czy podoba się Wam taka propozycja 

Pozdrawiam,

ShiningStar89






LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...