08.02.2014

Sleek Romance Collection

Hej Wszystkim,

dzisiaj przychodzę z recenzją kolejnej paletki ze Sleeka oraz różu z kolekcji Romace. Nowości ze Sleeka stanowią ostatnią część zakupów, które prezentowałam już wcześnie (Tanglettezer, pędzle z Hakuro). Jestem posiadaczką już 8 paletek ze Sleeka i również tym razem sie nie zawiodłam. Paletka ma cudowne kolory:


Paletka z pewnością urzekła mnie swoją gamą kolorów, zwłaszcza jeżeli chodzi o fiolety. Pozostałe kolory tez są bardzo ładne. Cienie te są bardzo dobrze napigmentowane. Oto kilka fotek:






Na załączonych zdjęciach od razu widać, że cienie są bardzo dobrej jakości.
Jak widać 11 cieni jest perłowych a jeden matowy. Bardzo dobrze się z nimi pracuje. Wiem, że ta paletka skradła serce niejednej dziewczyny. Jej gama kolorystyczna pozwoli na stworzenie wielu ciekawych propozycji makijażowych. Na pewno już niedługi zrobię dla Was jakąś makijażową prezentację przy użyciu tylko tej paletki. 
Jeśli zastanawiacie się nad jej kupnem, to serdecznie polecam bo warto!
Cena 37,90zł

Dodatkowo pokusiłam się jeszcze o zakup do kompletu różu -antique.



Róż ma bardzo ładny, ciepły  kolor (brudny róż). Oraz drobinki perłowe, więc jeżeli ktoś nie lubi takich dodatków, to nie będzie zadowolony. Niemniej jednak mi on bardzo się podoba i ostatnio nagminnie go używam. Oczywiście trzeba uważać żeby nie przesadzić z ilością nakładania go na twarz, bo można zrobić sobie krzywdę.


Koszt ok.20 zł

Czy też jesteście zafascynowane tym kompletem??

Pozdrawiam,

ShiningStar89



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...