22.04.2014

Born Pretty make up z użyciem paletki

Witam Wszystkich,

Po świętach udało mi się znaleźć chwilę czasu żeby w końcu stworzyć jakiś makijaż z użyciem paletki o której wspominałam w poprzednim poście.




 Oto jakie kolory ma paletka:

1 2 3 4 5

Wszystkie cienie są perłowe, mają ładną i dobrą pigmentację. Jak długo się utrzymują tego jeszcze nie udało mi się sprawdzić i po jednym makijażu też nie można tego jednoznacznie stwierdzić. Powstrzymam się jeszcze od opinii żeby coś więcej powiedzieć na ten temat.

Makijaż wykonałam przy użyciu wszystkich cieni.

Jako bazy użyłam korektora z catrice. 
wewnętrzny i zewnętrzny kącik pokryłam cieniem nr 3
nad załamaniem powieki ku brwiom naniosłam cień nr 2
górny kącik zewnętrzny lekko przyciemniłam cieniem nr 4
na środek powieki użyłam cienia nr 1
dolną powiekę podkreśliłam cieniem nr 5

Oto makijaż:








Jeżeli chcecie taką paletkę to zapraszam do sklepu:



 10%off

Pozdrawiam,

ShiningStar89


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...