11.04.2014

Born Pretty

Hej Wszystkim,

Witam po dłuższej przerwie. Słów kilka wyjaśnień, skąd tak długa moja nieobecność. Po pierwsze miałam problem z blogiem, a w zasadzie z google plus. Na szczęście już się z tym uporałam. Po drugie najpierw złapałam "jelitówkę", a teraz jakieś przeziębienie. Po prostu cudownie...W dodatku praca, sprzątanie przedświąteczne i kilka innych rzeczy przyczyniło się że nie pisałam żadnych postów.

Wracam do tematu posta. W marcu odezwała się do mnie firma Born Ptetty, żeby nawiązać współpracę. Oczywiście najpierw zapytałam jakie są warunki współpracy itd. Miałam do dyspozycji określoną kwotą, za którą mogłam wybrać dwa produkty. No i wybrałam.

Mam też dla Was niespodziankę 10% zniżki na zakupy na kod MAAH10


 10%off








Przesyłka była wysyłana do mnie 21 marca, a dotarła w tym tygodniu. Oczywiście w kopercie bąbelkowej. Już nie mogę się doczekać kiedy wykonam jakiś makijaż tą paletką i dam Wam znać jak się sprawuje.
Na chwilę obecną podam Wam linka do strony sklepu (klik w baner reklamowy)


Zapraszam na kolejny post tym razem z recenzją paletki, czyli będzie makijaż. Oczywiście jak tylko wyzdrowieję:)

Pozdrawiam,
ShiningStar89





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...