23.04.2014

Nowości - my secret, rimmel, astor

Hej Wszystkim, 

Ostatnio w moim posiadaniu znalazły się nowości kosmetyczne (dwie paletki, tusz i dwa lakiery). Będzie można poszaleć z makijażami w wolnej chwili :)



My secret hot colors

Idealna na nadchodzące lato.
4 matowe cienie o niesamowitej pigmentacji  
pojemność 4g
13,99 zł



Rimmel 023beauty spells

Idealna do makijaży typu przydymione oko.
4 perłowe cienie
pojemność 4,2g
z tyłu opakowania  instrukcja jak wykonać makijaż.




ASTOR - ZESTAW - Big & Beautiful Boom! + 2 x Quick'n go! 45SEC - Tusz do rzęs + 2 lakiery

Tusz ma za zadanie pogrubiać nasze rzęsy. Czy tak jest tego jeszcze nie wiem. Jest to drugi w kolejce nowy tusz, więc na pewno jeszcze trochę poczeka na swoją kolej. Dam znać jak się u mnie sprawuje.

Dwa lakiery do paznokci 45 sec. Ich zadaniem jest zapewnienie połysku oraz utrzymanie intensywnego koloru. Również dam znać jak się u mnie spisują. Oby jak najszybciej moje paznokcie doprowadzić do odpowiedniego stanu. Mam masę lakierów, jeszcze  nieużywanych więc jak już doprowadzę moje paznokcie do "normalności" pojawią się i takie notki.

Póki co czekam na Wasze komentarze czy macie któreś z tych produktów i jaka jest Wasza opinia.

Pozdrawiam,

ShiningStar89

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...