22.06.2014

Arganowy olejek do włosów 8w1 EVELINE

Hej,

Ostatnio jedyne kosmetyki jakie kupuję pochodzą z Biedronki :) Tym razem skusiłam się na argonowy olejek do włosów 8w1






Koszt ok 12 zł

Moje odczucia co do niego są bardzo mieszane. Bo jego największym minusem jest obciążanie włosów oraz daje efekt tłustych włosów. ( pomimo że dopiero co były myte :D) Trochę to go dyskwalifikuje jako produkt godny polecenia.

Co pozytywnego daje włosom: bardziej błyszczce i bardziej gładkie, w moim przypadku dobrze  się po nim rozczesują. Ponadto ma bardzo przyjemny zapach. Czytałam opinie w internecie, że podczas aplikacji pompka zacina się -u mnie nie zauważyłam takiego problemu.

Osobiście stosuję go wyłącznie na mokre włosy - najpierw aplikuję go na dłonie i dopiero wcieram we włosy. Generalnie zużyję go dodając do maseczki na głowę jak będzie tak obciążał włosy. Ponadto produkt nie cieszy się w internecie zbyt dobrą opinią. 

Dam mu jeszcze trochę czasu zanim go całkowicie określę jednym wielkim NIE.

Pozdrawiam,

ShiningStar89







LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...