29.06.2014

Moje pierwsze pudełko BEGLOSSY - BEAUTY BOX

Hej Wszystkim,

Przychodzę do Was z moim pierwszy zamówieniem ze strony beGlossy. Już od jakiegoś czasu zastanawiałam się czy nie przystąpić do miesięcznej subskrypcji. Do zrealizowania tego planu skłonił mnie filmik kajmanowej. Macie u niej również kod zniżkowy na pierwsze pudełku. Ja oczywiście zagapiłam się i nie wpisałam kodu zniżkowego przy składaniu zamówienia.

Przyznam, że proces zamówienia okazał się w moim przypadku bardzo skomplikowany. Za subskrypcję beGLOSSY możesz zapłacić swoją kartą kredytową lub debetową Visa i MasterCard, które są przeznaczone do płatności w Internecie i za pomocą serwisu PayPal.

Generalnie jaka mam kartę dowiedziałam się już po dokonaniu zamówienia- które udało się zrealizować. Konto PayPal też już mam- może kiedyś się przyda.

Bez zbędnych szczegółów, docelowo udało mi się złożyć zamówienie 25 czerwca 2014 po godzinie 19, które dotarło do mnie już w piątek 27 czerwca. Ogromnie się zdziwiłam, że pudełko (w sumie nawet dwa) dotarły w tak szybkim tempie.

Co kryj się w pudełku:









W tym miesiącu pudełko zostało nazwane nadmorski szyk.
1. Absolute New York  - Pefrect Eyeshadow Primer (PP)
2. Benefit - Mascara
3.Clarena -Slim balm
4. Olay Total Effects Krem CC (PP)
5.Pierre Rene Color Balm Orchidea Touch (PP)
6.Kamill - krem do rąk
7.La Roche-Posay Anthelios XL SPF 50+

(PP)- pełny produkt

Jestem bardzo ciekawa jak sprawdzą się produkty, bo dopiero zaczynam je testować. Na pewno dam Wam znać. Poza tym będę co miesiąc zamawiała i prezentowała beGlossy.

Pozdrawiam,

ShiningStar89







LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...