06.08.2014

Kolorówka na wakcje

Hej,

Z racji, że w tym roku mamy przepiękne lato (chyba każdy się ze mną zgodzi), to postanowiłam trochę zaszaleć i kupić kilka kolorowych kosmetyków. Koszty jakie poniosłam były niewielkie, więc zakupy uważam za udane.

Jak wiadomo w biedronce pojawiła się akcja kosmetyki na wakacje. Od razu nie rzuciłam się na te kilka rzeczy, które Wam zaraz pokaże. Najpierw kupiłam niebieski tusz i róż do policzków. Za jakiś czas dokupiłam zielony tusz do rzęs. Niemniej jednak zakupy rozpoczęłam od zielonego eyelinera zakupionego w Drogerii NATURA.



1.


2.





 3.




4.





Koszt:
Kosmetyki z biedronki BEBEAUTY ok 8 zł
Essence ok 10 zł

Na chwilę obecną mogę powiedzieć, że najbardziej do gustu mi przypadł zielony eyeliner i niebieski tusz. Co nie zmienia faktu, że wszystkie kosmetyki są godne zakupy za taką cenę.

Tusz bardzo ładnie się zmywa, a eyeliner jest bardzo trwały, wręcz przeciwnie trudno go zmyć. Co do różu mogę powiedzieć że ma bardzo ładny delikatny kolor, o coś takiego mi chodziło.

Z pewnością wstawię fotki z użyciem tych kosmetyków za jakiś czas.

Pozdrawiam,

ShiningStar89

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...