09.08.2014

Makijaż dla gościa weselnego

Hej

Caly czas pozostajemy w tematyce weselnej. tym razem nie PANNA MŁODA, a GOŚĆ WESELNY.

Natalia, która już nie raz gościła na moim blogu ( linki podam na dole), w tygodniu zadzowniła czy pomaluje ją na 3 wesele, na ktore idzie w ciągu jendego miesiąca. Zgodzilam sie z przyjemnością. Powiedziala mi w jakich kolorach będzie miała sukienkę i w tych kolorach wymysliłam makijaż. Z Natalią znamy się nie od dziś więc wiem jakiego makijazu oczekiwała - w ciemnej tonacji i oto co jej zapronowałam:













Poprzednie makijaże z udziałem Natalii :
Natalia 1
Natalia 2
Natalia 3

Kosmetyki jakich uzyłam to:
baza  Absolute New York  - Pefrect Eyeshadow Primer
 kilka odcieni szarości: paletka ESSENCE oraz SLEEK
grafitowy cień SLEEK (zew. kącik)
biały cień KOBO (wew. kącik)
 bordowy cień SLEEK SUNSET (na dolną linię rzęs)
czarny eyeliner MAYBELINE
czarna kredka MAXFACTOR
tusz do rzęs BENEFIT
podklad MAYBELLINE (dwa zmieszane)
bronzer P2
róż ESSENCE
fix 

Pozdrawiam,

ShiningStar89

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...