19.12.2014

beGLOSSY for MEN lato 2014 niezależna męska recenzja

Hej,
Post jakiego jeszcze nie było, opinia mężczyzny na temat poprzedniej męskiej edycji pudełka beGlossy.


DX2 Szampon dla mężczyzn przeciw siwieniu ciemnych włosów

Opis ze strony beGlossy:
Szampon DX2 przeciw siwieniu ciemnych włosów:
- regularnie stosowany, stopniowo przywraca włosom naturalny, ciemny kolor
- chroni naturalną barwę włosów
- myje i pielęgnuje włosy

Moje wrażenia:
Szampon bardzo dobrze służył jeżeli chodzi o skórę głowy, nie przetłuszczał włosów. Mimo pojemności tylko 150ml bardzo wydajny podczas użytkowania. Przyjemny zapach i konsystencja żelu sprawiły, że szampon spełnił moje oczekiwania. Jeżeli chodzi o główne przeznaczenie szamponu – przeciw siwieniu – trudno stwierdzić drastyczny postęp. Myślę, że ten kto chce zobaczyć różnicę, zawsze ją zobaczy, a ten kto jest realistą wierzy, że tylko regularne stosowanie przyniosłoby jakikolwiek efekt ;)

Lirene MEN Balsam po goleniu Energy ON

Opis ze strony beGlossy:
Balsam po goleniu Energy ON polecany jest dla skóry normalnej. Balsam po goleniu Energy ON zawiera unikatowe połączenie składników aktywnych (olej babassu, alantoina, D-pantenol, ekstrakt owocowy), które gwarantują odpowiednie nawilżenie skóry oraz łagodzą podrażnienia po goleniu. Odpowiednia konsystencja balsamu zapewnia długotrwałe uczucie komfortu i świeżości.

Moje wrażenia:
Balsam jak dla mnie strzał w dziesiątkę. Po goleniu moja skóra wymaga specyfiku bez alkoholu, który łagodzi podrażnienia. Bardzo wydajny, podczas regularnego golenia myślę, że dotychczas zużyłem ¼ zawartości. Nie powala zapachem, ale szczerze polecam, szczególnie dla skóry wrażliwej.

Effaclar Oczyszczający żel do skóry tłustej i wrażliwej

Opis ze strony beGlossy:
Effaclar Oczyszczający żel do skóry tłustej i wrażliwej, z wodą termalną z La Roche-Posay. Bez mydła - pH 5,5. Tolerancja testowana na skórze trądzikowej. Twarz, dekolt i plecy. Nowa formuła: Effaclar Żel łagodnie oczyszcza skórę tłustą i trądzikową. Zawiera składniki myjące odpowiednio dobrane do potrzeb skóry wrażliwej. Skutecznie eliminuje zanieczyszczenia i nadmiar sebum pozostawiając skórę czystą i odświeżoną.

Moje wrażenia:
Żel gdy tylko został zauważony przez Madzię został jej sprezentowany. Po jej ogólnym zachwycie na sam widok specyfiku stwierdzam, że na pewno spełnia swoje zadanie. Na pewno jak go zużyje to podzieli się z Wami swoją opinią.

 Kamill Krem do rąk men

Opis ze strony beGlossy:
Bogaty w ekstrakt z rumianku i bawełnę krem o świeżym, męskim zapachu chroni oraz szybko i intensywnie odbudowuje zniszczoną skórę dłoni. Natychmiast się wchłania i zapewnia skórze przyjemne uczucie bez pozostawienia tłustej warstwy. Zapewnia długotrwałe nawilżenie zaraz po zastosowaniu, nadając suchej skórze rąk gładkość i elastyczność.

Moje wrażenia:
Nie jestem zwolennikiem kremów do rąk. Użyłem go może 2 razy i stwierdzam, że może użyłbym go częściej, gdyby nie odpychał mnie swoim zapachem.

GOT2BE Guma do włosów Glued spiking gum
Opis ze strony beGlossy:
Pierwsza guma got2b, która modeluje jak guma i jednocześnie doskonale utrwala.

 Moje wrażenia:

Guma do włosów okazała się świetna. Od kiedy tylko zacząłem żelować włosy byłem zmuszony używać gumy do włosów. Zwykły żel stawiał mi włosy na 10 sekund. Sztywna struktura włosa zmusił mnie już kiedyś do przetestowania gumy i okazała się niezastąpiona. Za gumą GOT2BE przemawia przede wszystkim to, że po nałożeniu i całodziennym eksploatowaniu nie pozostawia białych śladów (kawałków zużytej gumy wyglądających jak łupież) i faktycznie współpracuje przez cały dzień. Polecam, ja zużyłem gumę do cna.

Pozdrawiam,

ShiningStar89

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...