13.12.2014

BEGLOSSY GRUDZIEŃ 2014

Hej,

Moje posty ostatnio sprowadzają się do prezentacji mojej subskrybcji BEGLOSSY. Może uda mi się to naprawić jak dzień będzie trochę dłuższy:)

Świąteczne pudełko BEGLOSSY w tym miesiącu bardzo szybko do mnie dotarło bo już 12 grudnia. Jak zawsze przy otwieraniu była ciekawośś co będzie i się nie zawiodłam bo pojawiło się coś z kolorówki :)










SO SUSAN COSMETICS
Róż do policzków Universal Blush
94,00 zł / 4 g (Pełnowymiarowy produkt)

(oby róż był lepszy niż korektory z tej firmy)

CATRICE
Luksusowy Lakier do Paznokci Million Brilliance 05 Plum Fiction
14,99 zł / 11 ml (Pełnowymiarowy produkt)

JOKO
Konturówka do oczu
12,00 zł / 5 g (Pełnowymiarowy produkt)

VASELINE
Intensive Care Aloe Soothe
14,49 zł / 200 ml (Pełnowymiarowy produkt)

NIVEA
Płyn Micelarny 3w1 Sensitive
13,99 zł / 200 ml (Pełnowymiarowy produkt)

Garnier Skin Naturals (VIP)
Nawilżający Upiększający Krem BB 5w1
19,99 zł / 50 ml (Pełnowymiarowy produkt)

TOŁPA (VIP)
tołpa by Mariusz Przybylski, balsam-olejek do demakijażu twarzy
49,99 zł / 125 ml (Pełnowymiarowy produkt)

Jak dla mnie pudełko jest świetnym prezentem na święta dla swojej bliskiej osoby.

Ponadto nie bardzo rozumiem tego ciągłego niezadowolenie z zawartości. Co prawda dopiero pół roku subskrybuję BEGLOSSY i uważam że 49 zł nie powinno dawać powodów do narzekań. No ale każdy ma swoje przekonania i wszystkim się nie dogodzi.

Dajcie znać czy macie  grudniowe pudełko i co najbardziej przypadło Wam do gustu.

P.S. Pojawi się jeszcze recenzja męskiej wersji pudełka :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...